Groei met Weekly COR!
Mijn boodschap in de WEEKLY is geen rocket science. Het doel is ondernemers te stimuleren en inspireren om eens
vanuit een andere invalshoek naar een thema te kijken. Is jouw kijk op een thema nog relevant? Ik daag je uit om
mij te stimuleren mijn inzichten te herijken en verrijken.
Ben je een volger, trendsetter of DISRUPTER?
Veel ondernemers noemen zichzelf liever geen volger – want zeg nou zelf, wie wil zich associëren met een loser? Maar is dat wel terecht?
Waarom doe je IETS of juist NIET?
Als jij als business owner of business leader wil groeien, dan zul je tot op de kleinste details moeten weten waarom je iets doet of niet doet. In mijn …
Waardering zonder vertrouwen is
Het geven van waardering zonder vertrouwen is voor mij een contradictio in terminis. Hoe sta jij in de wedstrijd? Geef je voor de bühne een shotje …
Succes op basis van potentie
Het is cruciaal om jezelf goed te kennen en te begrijpen waar je kracht ligt. Alleen dan kun je een solide fundament leggen waarop je jouw ambities kunt bouwen. Dus…
Gluren bij de buren in business
Hoe sta jij in zaken als het gaat om de zo afgezaagde eindsprint in business? Als je aan het einde van het jaar een sprint of een sprintje moet trekken om het jaar goed te maken, dan kun je …
Hoezo EINDSPRINT in business?
Hoe sta jij in zaken als het gaat om de zo afgezaagde eindsprint in business? Als je aan het einde van het jaar een sprint of een sprintje moet trekken om het jaar goed te maken, dan kun je …